Två bloggare

Vad tycker ni om bloggar där det är två eller fler?

Jag tycker det är lite rörigt att läsa och jobbigt att hålla koll på vem som skriver
vad och så.

Jag tycker det är roligast och bäst att blogga själv, och sen kan man ju ta in gästbloggare.
Nu har jag några bloggar jag följer som dom är två eller fler på, men dom är inte riktigt lika roliga
att läsa som dom med bara en bloggare.


Vad tycker ni? :)

Den ända blogg som är bra att läsa är Ellen och Mickans blogg, dom är två st, men deras
är helt okej att läsa. ;)

(Kommer lite bilder snart)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: