Våren närmar sig

Det känns verkligen i luften att våren närmar sig.
Solen värmer verkligen mycket nu, och det droppar från varenda hustak.
Jag sitter och myser framför tven och dricker varm o'boy, mår inte så bra idag.
Stack hem från skolan, och då mår jag inte illa eller så utan jag mår dåligt för hela världen
är emot mig just nu känns det som. Har iaf varit ut och fotat i det underbara vädret.
Det var 10+ grader ute i solen när jag gick ut och 6+ i skuggan.
Imorgon går vi till halv 12 i skolan, efter det följer jag med Julia hem.
Vi kommer såklart att fota en massa eftersom hon fick sin kamera igår.
En Nikon D3100, så nu har vi lika kameror, hehehe.
Bilderna från igår både från hemlingby och ridningen kommer senare ikväll.
Sen några bilder från idag kanske också kommer, men vi får se.


Kommentarer
Postat av: anonym

Uuuunderbara bilder du fotar!!! Älskar din blogg :)

2012-02-23 @ 15:40:10

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: