Mys med familjen

Sitter och myser med familjen i soffan, tittar på en film om nå
utomjordingar dom kommer för att utplåna jorden från människor.
Alltså dom är här för att rädda världen, men ja.. x)
Tidigare ikväll fixade jag och pappa pizza, sen åt vi hela familjen och
tittade på AFV (America´s funnies home videos).
Sen har jag druckigt coca cola och ätit ostbollar. :p
Var ut och fotade tidigare dag också, så bildern kommer imorgon, MÅSTE fota lite
då har jag bestämt.
Och en liiiiiite bra sak är att hopptävlingen på ridskolan blev inställd, så
nu missar jag inte att fota den iaf! ;)
Och i helgen ska jag försöka få besöks rekord på bloggen, det högsta är 20 just nu.
Men fler vill jag ha, på mediaphoto hade jag runt 27st.
Jaja, besök på extra mycket i helgen bara, jag kmr även bjuda på mycket mer bilder då också.

Sommar & Maysan!! ♥♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: