Startar om helt!

Hejsan!
För er som läser bloggen första gången så kommer jag från en annan blogg http://mediaphoto.webblogg.se/!
Men jag började tröttna på namnet och bloggade väldigt lite då och då, så tänkte att om jag startade
en ny blogg så kanske det skulle bli bättre.
Mer om mig själv kommer komma upp senare, header och så kommer ev ikväll, annars på fredag eller
i helgen.
Bloggen är en fotoblogg med mina egna fotade bilder, jag fotar med min Nikon D3100.
Och med objektiven 18-55mm och 55-200mm. ;)
Fotar allt, djur, natur, människor!


Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: