Film dag

Hoppas ni hade en grym midsommar!
Själv hade jag det jätte trevligt och roligt med familjen och ett par vi känner.
Vi spelade kubb, jag råkade kasta den där pinnen på ett bord som vi hade glasen med drickan på!;)
Efter det fikade och grillade vi, åt efterrätt (rabarber och jordgubbs paj) och lyssnade på musik och sjöng till gitarr m.m. Skrattade så jag fick ont i magen.
Iallafall så cyklade vi väl hem runt halv 3, kom i säng till 3 och sen låg jag och läste till halv 4.
Vaknade halv 10 först men somnade om och sov till kvart i 1. Alltså sov jag bort nästan hela dagen.
Satt på tven och såg att Seabiscuit gick, så tittade på den, det tog ett tag innan hästarna började vara med men den var bra efter ett tag. Åt lite och sen satt jag igång Secretariat, gråter ju varje gång man ser den, finns ingen fantastiskare film.
Så blev en liten filmdag för mig idag då, tror jag ska leta reda på någon mer film men sen går jag nog och lägger mig igen.
Kommer bilder på måndag tror jag, vi får se!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: