Första turen

"Bara" 9 veckor kvar av sommarlovet nu, haha!
Mamma väckte mig vid halv 9 och frågade om jag kunde hjälpa till att hålla i Maysan för hon hade en fästing som vi tog bort.
Äckliga små kryp borde inte få finnas till. Har ätit frukost och allt nu, ska titta så kameran har fullt batteri och packa lite saker som jag ska ha med mig ikväll.
Vi ska åka ut på sjön ikväll till imorgon förmiddag, sen ska vi bort och grilla hos några vi känner och där lär vi ju bli ett tag.
Kanske kan mobilblogga både ikväll och imorgon kväll, hinner dock inte ladda upp några bilder förens på lördag.
Vad ska ni hitta på i midsommar då?:)
Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Sundin

vilket fint ställe :)

RE: tack vännen!

Svar: Ja, det är jätte fint där, speciellt på eftermiddagen/kvällen när solen håller på att gå ner, då blir det ett sjukt härligt ljus över allt. :)
Elin - Hobbyfotograf

2012-06-25 @ 19:51:22
URL: http://malinsundin.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: