Från dag till dag

Vädret verkar inte kunna bestämma sig hur det ska vara.
Idag har det vart, soligt, ganska lagomt varmt men ändå regnat och solen lyst samtidigt.
Sitter just nu och redigerar några bilder som ska upp här imorgon.
Vaknade halv 10 tror jag och då gick jag ner, åt frukost (pizza som blev över från igår) sen satt jag mig framför tven. Morbror kom och fikade lite, var super skönt att sitta ute i solen.
Pappa och jag cyklade till stugan för att titta om min skinnjacka hängde där sen morsdag, och som tur var hängde den där, ska ju ha den på skolavslutningen så fick lite panik när jag inte hittade den.
Sen har jag inte gjort något annat än att haft tråkigt idag, följde med pappa ner till hamnen för han skulle lämna lite saker i båten.
Vi ska åka ut på lördag om det blir bra väder, äntligen!:) Testade lite inställningar på kameran medans pappa pratade lite när vi var där. Så bilder kanske dyker upp någon dag.
Imorgon ska vi vara på heden från klockan 09.00, så kan ta 08.30 bussen istället för 07,45 imorn.
Och då slutar vi 13.00 istället, och ingen slöjd, lycklig, haha!;)
Kommentarer
Postat av: Neha

Fin bild:D

2012-06-10 @ 23:20:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Isabelle :)

Grym blogg! du är jättevacker :)

2012-06-11 @ 07:29:56
URL: http://isabellescullman.blogg.se/
Postat av: Dilin

fin bild! :)

2012-06-11 @ 14:48:00
URL: http://diliins.blogspot.com

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: