Hembygdsgården

Igår var vi på heden och hade nå utedag eller vad man ska kalla det, bara vi i 6:an.
Vi fick laga mat själva, korvgryta?!! Vi blev indelade i grupper, så jag, Ellen, Ida, Edvin & Emil blev i en men vi failade allt så ingen åt, eller Ida åt men ingen av oss andra, hhehe.
Idag har lillebror haft skolavslutning på hembygdsgården.
När mamma, pappa och jag kom dit (mamma och jag skjutsade upp Anton tidigare) så kom Vilma och Christine samtidigt. Så vi gick och hittade på några ganska bra platser att sitta/stå vid. Hade hela kamera utrustingen med, använde mest 18-55mm objektivet då det var lämpligast från platsen vi stog på. Men iallafall så var vi några stycken som stog tillsammans och fotade, pratade och skrattade.:) Men imorgon är det äntligen högstadiets tur, fast vi måste vara i kyrkan...Usch! Och alla utom 9orna ska sjunga. Några andra men inga hela klasser.
Ingen kamera följer med heller, har skrivit ut en bild till en av mina lärare som har en hund och den hade hon med igår så fotade den och tänkte att hon kunde få en bild på honom imorgon.;)
Blev förvånad när jag loggade in här också att dom nu satt in den nya "designen" av blogg.se.
Kommer ta ett tag att vänja sig vid det. Men iallafall när vi kom hem idag så fikade vi lite och åt tårta, sen ringde jag Tezz och frågade om vi skulle va en stund. Så nu har hon åkt hem igen och jag ska in i duschen sen sitta framför tven en stund innan jag går och lägger mig så jag orkar upp imorgon. Får sova en halvtimme längre imorgon, haha.
Långt inlägg och bilder dyker upp imorgon under eftermiddagen, Tezz sover här imorgon kväll också.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: