Klippa håret


































Kom nyss hem från skolan, hade syslöjd sista timmen.
Ellen fick hjälpa mig lite med symaskinen, för får typ nå fel
på symaskiner för dom fungerar aldrig för mig..
Sen gick Mickis och jag till Ica och efter det till bussen.
Den kom faktiskt 2 minuter för tidigt, vilket är bra för oss.
Ska snart äta lite och sen klockan 6 ska jag fram och klippa mig.
Ska klippa upp lite fram och sen klippa topparna bara.
Imorse när jag gick till skolan började det snöa, IGEN!!
Så nu är det vitt ute igen, usch vad det är jobbigt.
Men det är ju bara Mars än och det kan ju snöa o vara snö ända in i april innan riktiga våren börjar.
Kommer en bild på hur håret blev senare ikväll, nu ska jag fota en sväng innan solen försvinner.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: