Tror vi blåser bort

(Akriv bild)
Tror vi alla har hållt på att blåsa bort idag.
Usch vad jobbigt det är när det blåser, men annars har det väl varit en helt okej dag.
Vi fick följa med AK idag två och två för att göra det muntliga engelska provet...
Gick inte så bra, Ellen och jag gick först men vi pratade typ inget tyckte AK så vi måste göra det igen...
Men jag gjorde faktiskt mitt bästa så kommer inte prata nå mer.
Slog även i mitt knä på syslöjden idag, så nu har jag jätte ont så får väl se hur det går att springa på idrotten imorgon.
Men imorgon går vi bara till två iallafall så ingen långdag, sen är det bara onsdag kvar och sen leedig!:)
Nu ska jag fortsätta till på Trädgårdsdrömmar och sen blir det Alcatraz innan jag lägger mig.
Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild, samt här blåser det också till och från, men idag är det fint väder

2012-05-15 @ 13:45:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: