Varm o'boy med film

Idag fick vi påsklov!
Slutade 20 över 3, pappa hämtade mig och Ellen.
Har ätit lite godis m.m nu under kvällen, sen så har vi spelat lite helt vanliga spel som vi aldrig gör annars.
Sen har vi tittat på lite hockey, fast det var inte så kul, för det var AIK mot SAIK.
Nu sitter pappa, jag och Anton och tittar på en film och jag dricker lite o'boy.
Ska lägga mig snart, ska fota porträtt på Ida imorgon runt 11.00.
Så kommer bilder sen i tosdags, ev onsdags och sen från imorgon då.
Har inte orkat blogga tidigare idag, och väntar fortfarande på att kära objektivet ska komma.
Måste vänta ända till nästa vecka för att dom där korkade puckorna inte kan skicka iväg det tidigare...:/
Hörs imorgon och Glad Påsk på er!♥
Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt med påsklov nu =D

2012-04-05 @ 23:14:18
URL: http://myflowergirlblogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: