Ont, igen

Har ooont i munnen, var till tandläkaren 07.45 och drog ut sista tanden.
Fick ta lugnande före, för annars skulle det knappast gått.
Det gjorde skit ont för dom lära typ dela tanden i 2 delar, kanske var fler för att kunna dra ut den, eftersom det var skadad.
Har fortfarande ont efter den, men det släpper väl får jag hoppas.
När pappa och jag kom hem igen så kom morbror och frågade om vi skulle med till moster och fika.
Så tog med kameran och så åkte vi dit en stund, när vi skulle åka så frågade morbror om vi skulle
åka ut till ett ställe som heter Fäbodarna för att fota lite, det finns underbara gamla hus där.
Och ni vet vad jag tycker om gamla hus, jag älskar att fota dom.
Så vi åkte dit en sväng, fick några riktigt bra bilder som kommer upp senare.
Efter det åkte vi hem, morbror släppte av oss hemma och nu har vi ätit och bästa pappa har beställt
50mm objektivet från Netonnet nu!
Så det kommer om 3-5 dagar, så läängtar nu.
Det blev ett lite dyrare 50mm, ett för 1700kr istället.
Jag betalar 722kr av det och pappa resten, världens snällaste pappa.
Kommentarer
Postat av: Johanna Ståhlberg- Hästblogg med en nypa foto och vardag!

Hej! Superfin blogg. Bloglovin byte? Kram!

2012-04-02 @ 16:13:04
URL: http://fotoryttarens.webblogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: