Vädret ändras fort

15 grader varmt har vi här nu, och senast igår var det kanske runt 7 grader bara.
Slutade 11.25 idag, sen åkte jag med Ellen till hennes mormor.
Vi gick först in och tittade på kattungarna sen gick vi ut och tog in Lillen.
Ellen och hennes kusin borstade Lillen lite medans jag fotade lite snabbt.
Sen gick Ellen och jag ut mem Lillen i skogen en sväng, efter et stund hoppade Ellen upp.
När vi kom tillbaka så fixade vi lite, Lillen vägrade gå in i hagen, haha.
Men när vi släppt ut honom så fotade vi lite tror jag och sen gick vi in och fikade och gosade lite med kattungarna.
Sen har vi varit ute i hagen och fotat och så.
Nu har jag iallafall ätit och ska börja redigera onsdagens och dagens bilder som ska upp här senare.♥
Kommentarer
Postat av: Taste by Ella

Sv: Det är gott ;P Ha en mysig fredagkväll!

2012-04-27 @ 20:09:27
URL: http://tastebyella.blogg.se/
Postat av: Marie

tack, ha en trevlig helg du med

kramar

2012-04-27 @ 23:04:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Tette

Tjoho! Vad har du hittat på tidigare idag? :]

Kram

2012-04-27 @ 23:20:52
URL: http://misstette.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: