English homework... ;)

Ska träna lite på engelska läxan nu, börjat gå bättre i skolan på engelska
lektionerna nu.
Så får fortsätta såhär så finns det chans att man kommer in på mediaprogrammet om ca
3 år. x)
Och alla dessa år ska jag blogga, sen får vi hoppas att jag fortsätter efter det. :)
Målet är att bli fotograf som vuxen, vem vet, kanske startar ett eget företag
som fotograf som en av mina förebilder gjort en dag i framtiden.
Sitter just nu och tänker om jag ska fortsätta rida nästa termin.
Har inte samma känsla att rida mer, inte på ridskola iaf.
Skillnad om det vore så man kunde rida flera dagar i veckan.
Jaja, ett tag kvar till nästa termin så vi får väl se då. ;)

Yeey ! ;)

Fotograf är Julia. :)
Fina Julia !
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: