Förkyld som tusan

Är grymt förkyld, hur jobbigt som helst.
Hade magsjuka förra helgen och förkyld nu, inte roligt!
Fotade ju med Julia idag, redan laddat upp porträtt bilderna.
Men självklart fotade jag natur bilder också, man måste alltid fota natur när man väl är ute?!!
Men vet inte om jag vill dela med mig av dom.
Funderar även på att (kanske) sluta med bloggen och lägga ner den, inte så roligt mer när ingen
vågar kommentera med sitt namn. o.O
Lixom, hur jävla många personer i världen finns det inte med samma namn som er?
Har även bestämt mig för att troligen "inte" vara med på blåbärshoppningen eller något.
Känner inte för att misslyckas som alltid i allting, mitt liv är inte värt att leva.
Nu ska jag iallafall borsta tänderna och sova.
Vet inte om det blir någon bio imorgon, det blir kanske på söndag istället.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: j o h a n n a - fotoblogg

Krya på dig!

2012-02-18 @ 08:04:07
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: Ida :)

ELin, du misslyckas INTE med ALLTING, och du är visst värd att leva, du har många underbara vänner, jag är en av dom,även om jag inte visar det ibland och du betyder asmycket för mig o så ska du krya på dig!

2012-02-18 @ 10:34:18
URL: http://ryttarida.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: