Fota på blåbärshoppningen

Ska försöka få skjuts till ridskolan den 2/3.
Då det är blåbärshoppning, vill gärna fota då.
Egentligen skulle jag ha varit med, men känner inte för att tävla just nu.
På onsdag ska vi hoppa på ridningen, och förmodligen får vi hoppa barbacka.
Men tror inte att jag gör det, inte på Phu iaf, enda jag vill hoppa barbacka på är Molly.
För henne hoppade jag 1m med barbacka och det är henne jag känner bäst..
Ska prata lite med mamma om ridningen, och om jag får så slutar jag redan denna termin.
Det känns inte alls bra att rida på ridskola mer, längtar till sportlovet så jag får rida Metropolitan.♥
På tisdag ska jag följa med Ida till GPK och fota henne när hon rider.

Hehehe, man får ju skämmas över vilken dålig bild! vi har världens sämsta lysen i ridhuset..:/ Men tror jag fixat ett sätt med kameran så att det ska gå bättre.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: