Hoppning med Phu 15/2

Nyss duschat och ätit, så tänkte blogga lite innan jag tittar på tv.
Inte världens bästa uppdatering på onsdagarna, men det blev iallafall två korta inlägg idag.
Hade Phu på ridningen, vi skrittade fram och sen travade vi lite och böjde hästarna inåt genom att rida
en båge och lägga lite volter och så. Efter det så travade vi över bommar.
Sen la Åsa upp ett kryss vi skulle trava och sen hoppa över, efter ett stund la hon upp ett till kryss så
det blev som ett litet studs med två hinder, så dom hoppade vi några gånger.
Och sen la hon upp ena bommen så den blev rak och före det var krysset kvar, då skulle vi komma
i galopp och hoppa över det.
Gick så jävla bra idag alltså, han var framåt och pigg och hoppade suveränt.♥
Gjorde några failade hopp men det är jag som inte riktigt hänger med när han hoppar av.
Nästa vecka har vi hoppning om vi har Åsa, och vi ska ha samma hästar!! =D ♥
Kommentarer
Postat av: emelie eriksson

Fin blogg ! :-)

2012-02-16 @ 12:16:51
URL: http://nattstad.se/reca

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: