Mina planer för helgen

Tänkte skriva om vad jag tänk hitta på i helgen.
Fredag: (imorgon)
Kommer förmodligen vara med Julia, ska hjälpa henne starta en blgog och fixa till den och så.
Sen fotar vi väl lite också skulle jag tro.
Sen blire väl att mysa lite med familjen framför tven och blogga och så. =)

Lördag:

Ska gå på bio med hela familjen, får se om jag tittar på nå kläder också..
Fast spar ju till objektivet så köper väl inget, sen om jag hinner så kommer jag fota lite hemma.

Söndag:

Ska kanske vara med Madde och fota.
Kommer väl en massa bilder såklart då också ju, haha.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: