Seg Lördag

Mina lördagar brukar rusa förbi, men idag har det bara gått segt och tråkigt.
Fast jag vaknade ju redan klockan 8, och vanligt vis vaknar jag runt 10 eller 11 tiden.
Men ikväll ska pappa, jag och lillebrorsan göra pizza, mamma jobbar ikväll också..:/
Jag kan skriva ett litet kort schema om vad jag vet att jag ska göra under sportlovet.

Någon dag ska jag åka till Trödje och rida Metropolitan och så.♥

Onsdag: Rida Homer i Ockelbo

Åka och bada

Åka till Gävle/Valbo

Åka någonstans och grilla korv eller något med familjen




Jag på Homer i onsdags!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: