Söndags slö

Är såhär slö som jag alltid är på söndagar.
Har haft tråkigt hela dagen, har varit ut och fotat lite
och fotat lite vatten bilder med grön och röd bakgrund.
Bilderna kommer senare ikväll, men ska leta rätt på allt till kameran
och ladda kameran lite och sen åker mamma, jag och Anton till Trödje och
hälsar på lite där och så får jag ju hälsa på gulliaste och finaste hästen, Metropolitan.♥
Fotar henne och Never Stop lite så kanske kommer någon bild på dom också, kmr nog lite misse bilder
också eftersom kusin har så många katter hemma hos sig.:)


Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: