Sorligt med verkligeheten

Fabriken här i Norrsundet, för några år sedan stog den där och var i full gång.
Nu är den tom och snart helt borta, sorligt.



Tänk att för några år seda stog vår fina fabrik här och alla hade arbeten fortfarande.
Nu är måånga, många arbetslösa och inklusive min pappa.
Och fabriken är snart helt ner riven..
Vi förlorar ALLT, snart kommer säkert inte Norrsundet att finnas kvar mer.
Skolan försvinner, sågen las ner och fabriken las ner.
Sen är det några små saker som säkert också kommer försvinna snart.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: