Sportlovet börjar

Börjat tappa ideér till rubrikerna igen, så det fick blir en tråååkigt.
Men idag slutade ju grupp 1 halv 12, efter det åt vi lite och sen gick Julia och jag hem till henne.
Vi satt i alla saker och satt fast bandet m.m på henne kamera, så nu väntar vi på att batteriet ska ladda färdigt.
Efter det går vi ut och fotar, på förmiddagen var det jätte soligt och fint ute, men nu är det grått och tråkigt igen.
Men det får gå att fota ändå, även fast det inte är lika roligt..
Men som sagt så kommer det komma en massa fler bilder sen Hemlingby ikväll, även några från ridningen.
Skönt att ha sportlov nu också då!=)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: