Tandläkar besöket gick väl sådär

Kom till tandläkaren runt 2 tiden, för pappa lämnade bilen på verkstaden i Ockelbo
för att den hade något fel.
Sen satt vi och väntade en halvtimme hos tandläkaren, halv 2 fick vi komma in.
Precis när hon skulle ge bedövnings sprutan så ville inte jag..
Så jag började tjaffsa med pappa och så, jag ska dra ut en tand till men vet inte om det blir något med mitt humör.
Jag har gått nog hos tandläkaren tycker jag, har även dragit ut 4 mjölktänder och 3 vanliga med denna tand idag.
Men kanske drar ut den sista, för pappa sa att om jag drar den kanske jag kan få 50mm objektivet av honom. =D
Nu ska jag redigera lite bilder jag fotade i Ockelbo och Bergby.
Bloggar mer senare idag, dock inte lika bra uppdatering idag.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: