Tandläkaren strax

Snart åker pappa och jag till ockelbo, jag ska till tandläkaren och dra ut en tand.
Inte roligt! Har ju varit i skolan fram till kvart i 12, då kom pappa och hämtade mig.
Men vi åkte hem en sväng först innan vi åker igen.
Vi har ju lång dag i skolan idag, men bara för att jag ska dra ut en tand slipper jag det!!♥
När jag varit hos dumma tandläkaren så åker vi väl hem, kanske tar med kameran och fotar
lite i ockelbo först.. Det är ju så soligt så man måste ju passa på lite medans.
En sak som gjorde mig väldigt glad igår var att jag hade 31 besökare här på bloggen.

Gammal bild..
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: