Båten i och lite om ridningen igår

Har inte orkat skriva något tidigare idag.
Pappa väckte mig 07.00 imorse, fast låg kvar i sängen i typ en kvart.
Gick upp och runt 08.00 kom Alf med traktorn och kopplade på båten så åkte vi till hamnen.
Det gick fort att sjösätta henne idag, blev några bilder men dom kommer någon annan dag.
När vi kom hem fikade vi och sen har jag nästan bara legat i soffan och haft sjukt tråkigt hela dagen.
Spelade lite fotboll med Anton och hans kompis men Anton och jag började bråka lite så vi fick sluta, har inte fotat något mer än dom imorse.
På ridningen igår hade vi gymkhana, jag, Mickan och Natalie hade Molly (vi var två lag) och Elin och Hanna hade Maggie. Vi vann inte en ända gång men det gjorde inte ett dugg för hade grymt roligt och att jag fick rida Molly sista lektionen gjorde allting ännu bättre.:) Sen på slutet fick vi alla ett pris, hehe.
Pussade och kramade om alla hästar ordentligt, speciellt Molly med tankte på att igår kanske det var sista gången jag träffade henne.:'(
Underbaraste, finaste och världens bästa Miss Molly, älskar dig tjejen!♥♥♥
Kanske laddar upp en film och några bilder på ridningen igår någon dag.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: