Packat och klart

 
Nu är båten packad med alla saker, utom Antons och pappas bärbara datorer och kameran.
Pappa kommer hem runt halv 5 och då tar det väl en stund innan vi kommer iväg men sen så, äntligen!
Vet inte om pappa har laddat det mobila bredbandet något om inte så får jag nöja mig med att blogga genom mobilen.
Vi åker nog hem runt 11 tiden imorgon så vi kan vara färdiga att åka bort runt kl 14.00.
Tänker ofta på att stackars alla som aldrig får vara med om en riktig båtsemester någon gång.
Det är grymt mycket dom missar, det finns inget härligare än att åka på semester med båten.
Vi har varit på många ställen under tidigare sommrar, bland annat stockholm och legat vid en massa öar i stockholms skärgård.
Dock så har vi inte kommit iväg på någon riktig båtsemester på många år... Och alla som vi känner som har båt har försvunnit kan man väl säga.
Men strunt i det nu, nu ska vi iallafall snart ut och fota ska det bli mycket av och vi ska grilla och bara ta det lugnt.
Kommentarer
Postat av: fotokoffe

Vilken fin bild på truten där. :)

2012-06-25 @ 19:45:51

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: