Dressyr på Molly

Hade igenridning idag, dressyr på Molly.
Vi skulle ha ridit på ridbanan ute, men då var det is så vi skulle inte kunnat ha galopperat där, tråkigt!
Började göra iordning henne, hon var riktigt skitig... Så det tog en stund.
Sen satt vi upp i ridhuset och skrittade fram och sen började med skänkelvikningar.
Vi gjorde dom först i skritt och sen när vi kom fram till en bokstav så kom vi fram i trav, gjorde en
10-12m volt och sen gjorde vi skänkelvikningarna i trav också.
Efter ett tag så galopperade vi på volterna och minskade och ökade volten.
Men Molly var så grymt seg så det gick sådär.. Sen galopperade vi runt fyrkantsspåret.
På slutet så travade och skrittade vi av dom.
Det gick super bra i skänkelvikningarna och fick mycket beröm av åsa.
Så blev lite extra taggad, men hade så ont i huvet så orkade inte anstränga mig så jätte mycket.
Pappa och lille brorsan fotade lite, så bilderna kommer nog imorgon.
Kommentarer
Postat av: Marie

Det vet jag faktiskkt inte, fråga henne =D

2012-03-18 @ 20:50:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är uppe på bloggen. KOlla om det blev nu, om inte så hoppas jag förstås att du anmäler dig (i samma inlägg) till morgondagens tips! 2000 unika hungriga läsare väntar givetvis på ett nytt tips! ;)

2012-03-18 @ 21:02:02
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Nice att du är med och tävlar om att bli dagens bloggtips! vinnaren publiceras ca kl 20.00 ikväll! Samtidigt kan jag tipsa om att jag nyss lagt upp en tävling om en Wigglekart i bloggen, och idag kommer även ännu en smyckestävling upp! :) Enkla tävlingsregler givetvis!

2012-03-19 @ 16:37:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: