Dåligt bloggande

Arkiv bild

Har varit en dålig bloggare idag, men har inte haft humör för det då jag varit sur stort sätt hela dagen.
Har varit ute en hel del idag, men mest har jag legat inne i soffan med Antons dator i knä.
Solen har tittat fram till och från hela dagen, men nu på eftermiddagen blev det så varmt att jag letade fram ett par shorts. Imorgon runt 16.00 tiden tror jag det var ska in till tandläkaren och spänna tandställningen och börja sätta in räls på nädre tänderna också. Så slipper syslöjden, sköönt!:)
Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tyvärr kan jag inte svara på det eftersom att det inte är jag som har gjort designen...:D

2012-05-20 @ 22:03:35
URL: http://amator.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Kolla Scandinavianphoto.se eller googla:)

2012-05-20 @ 23:04:37
URL: http://michaeladahlstrom.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: